تــــو حیــف هستـــی نازنیــن


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

خــود را به مــــن عادت نـده
                                       
مـن مثــل هرکـس نیستـــم
یک روز هستـــم پـــــیش تـو
                                        
یک روز دیـــــــگر نیستـــــــم
از من مـخواه عاشــــق شدن
                                        
عاشقی سرابی بیش نیسـت
آن کـــــس که از مـن ساختند
                                       
جز سایـه ایی از خویـش نیســت
هــــرگــز بــــرایــــم دل مـده
                                        
چــشمــــان خــود را تـــــر نکــن
این وضـــع پــــر آشـــوب مـن
                                       
آشفتــــــــه و بـدتـــــــر نـــــکن
هرگــــز نگـــــو میــخواهمـت
                                       
من دوســـــــتت دارم هنـــــــوز
تــــو حیــف هستـــی نازنیــن
                                       
در پــــای بی مهـــــــری مـــــن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391برچسب:,ساعت 9:4 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com